Dün detaylı ultrason için gittim ama detaylı bakmadı normal baktı 2_3 hafta sonra geri gel dedi cinsiyetini sordum şimdiye kadar belli değildi bacakları kapalı demişti doktor dün perinataloji doktoru kız dedi %100 kız mı dedim alışverişe başlayacağım çünkü %100 kız mı bilemem ama dedi tekrar gelince bakarım dedi emin olamadım bende perinetolog yanılabilir mi acaba detaylı ultrasyon için bu sefer farklı bir doktora gideceğim bakalım o ne diyecek ama önümüzdeki daha 3_4 hafta var gitmem için çok da merak ediyorum ama doktor yanılabilir mi kesinlemseden bişey de yapmak istemedim battaniye öreceğim çünkü ya mavi beyaz yada pembe beyaz 😀😀 doktor emin konuşmadı diye almadım ipi de