Merhaba 13 aylık bebegimin dişleri zamanında çıktı erken çıkmadı 7 aylık falandı sanırım gayet düzgündü ama son 1 ayda dişinin ucu böyle oldu, kırık gibi değil oyuk gibi çürümemi başladı anlaadım renginde bişey yok sadece uc kısmı hafif grimsi… sizce neoldu başına gelen var mi böyle bişey? Çok üzgünüm ya ilerlerse diye korkuyorum ilk daha az oyuktu şuan dahada belirginleşti yani ilerleme oldu😔😔

