Kızlar eşim kuryelik yapıyor ama motoru sürekli bozuluyor ve 1 ayda 3 kere bozuldu. Aldığımız paranın yarısı motor masrafına gidiyor. Aslında anneme kredi çıkıyor ama vadesi az ve parası epey yüksek. Hemde faiz istiyorum ben. Görümcemin eşi verebilecek durumda yani durumu iyi ki görümcemde eşimi çok sever acaba istesek verir mi. Ben arayıp görümceme söylemek istiyorum hani bankaya değilde eşine ödesek diye. Arasam mı acaba çünkü çalışmaya çalışmaya kalıcaz ortada