Rabiiul Kızlar kullanıp memnun kalan var mı ? Beyazı çok beğenmiştim ama yorumları diğer ürüne göre kötü o yüzden diğerini almayı düşünüyorum. Kızım geceleri uyanıyor bende yanına yatarım diye düşündüm
Rabiiul momas yok ya büyük alıcam kalan kısmı battaniye fln koyarım sonra büyük yatak alırım yada taşınırsam güzel bi oda yaparım