nbyrktr Merhabalar kızım 14.5 aylık sma kullanıyoruz ama içime sinmiyor iyi geceler maması verdim hipp onu da sevmiyor ben biberonda verebileceğim gece tok tutacak bir tarif arıyorum sizler ne yapıyorsunuz ?
eylulbebesi_ nbyrktr 1 yaşına girdiğinde oğlum da mama içmeyi bıraktı zaten akşam yemeğini güzel yiyo gece yatmadan önce de ya muhallebi yapıyorum yada evde bisküvi yaptım cici bebe gibi sütün içine atıp onu içiyo