Kızlar bebeğim 2940 gram doğdu hastaneden çıkarken 2750 oldu. Dün 2 aylık kontrolünde 4600 gram çıktı doktor iyi dedi ama benim bebeğimde tombiş olsun istiyorum olmuyor🙈ilk çocuğumda böyleydi diğer olan da böyle alt sınırlarda geziyorlar hep tombiş bebek anneleri neler yiyip içiyorsunuz siz☺️