Cansu08 Bebeğim eline ne geçirse atıyor. Mama sandalyesinde otururken eline elma armut tutursam onu da atıyor. Oyuncaklar hep yere yallah. 10 aylık. Normal mi?
Evlatkokusu234 Cansu08 normal tabılı lesfedıyor benımkı 1 yasında bılerek atıyo arkasından bakıyo bıde nerde dıye
tubaelif Cansu08 canım benim kide 10 a yaklastı aynı 8. Aydan beri azcık özellikle atıyor. Çıkardığı ses hoşuna gidiyor gülüyor sonra
balannesiii Cansu08 hahaha hemde nasıl normal benimki herşeyi koltuğun boş bulduğu arkasına atıyor gözünün icine baka baka😂😂
Farahzeynep Benimki de biraz oynar ama yiyecekleri atmıyor, al kızım mama diyince atmıyor, yiyor onu. 11 aylık.
deletedmom719 Cansu08 benim bebeğim de 8 aylık mama sandalyesinde asla durmuyor oyuncaklar hepsini atıyor. Ama yerdeyken aynı değil özellikle mama sandalyesinde yapıyor. Sonra da arkasından bakıyor
Ccansuu Cansu08 bizde 8 aylık olmak üzereyiz aynı durum var özellikle yaptığını düşünüyorum atıyor tekrar almak için uzanıyor oyun yapıyorlar sanırım 😀