Niyesordunbucevabi aşkım benim yeğenim de kız. Göz rengiyle bile dalga geçmişler gözleri baya açık mavi, sen hasta mısın işte tenin de bembeyaz, gözlerin korkunç. Bizimle oynayamazsın vs. Saçlarını kestirmek istedi kestirdik. Yani küçücük çocuklar yeğenimin saçları kısa diye besleme vs diyorlarmış. En sonunda yeğenim de onların davrandığı gibi davranmaya başlayınca sorun çözüldü. Çünkü bu çocukların aileleri de böyle. “Sizin çocuğunuzun eli armut mu topluyor” demişler kardeşime. Aileleriyle görüştüğü zaman