besaley 5 aylık bebeğimin Hergün kalktığında bu kadar saçı dökülüyor. Çok saçlı doğdu ama bu kadar dökülmesi normal mi ? Boynu ağzı yüzü hep kıl. Şaşırdım ve korkuyorum başına gelen var mı ?
sedaipek25 besaley korkma canım benim kızımında başına geldi doktora götürmedim ama ilk saçlar dökülüyormuş zaten sonra bir daha hiç dökülmedi
bebemiz besaley benim kızımın da dökülüyordu bayağı hep yastık fln saç oluyordu arkadaki saçları neredeyse komple dökülmüştü. Ben normal diye bildiğim için kimseye sormamıştım sonra tekrar çıktı saçları