Kızlar bebeğim tam 5.5 aylık oldu şuan sadece anne sütü alıyor. Kilosu 6.700 😞Sağlık ocağındaki hemşire kilosu çok düşük doymuyo demek vs dedi çok üzüldüm. Hemen ek gıdaya başla ekstra olarak mama ver dedi. Yani 2.900 doğdu zaten sağlıksız bi bebekte değil çok şükür sadece uyumuyor gece 3 e kadar oynuyor nerdeyse uyku problemimiz var sadece . Ek gıdaya başlıcam ama mama vermek istemiyorum.
Sizce mama da vermeli miyim? Siz neler yapıyosunuz?