Kızlar emzirmeyi biraktirmam gerek artık 2 yaşını 2 ay geçti zorlanmaya başladım insan içinde yer mekan fark etmiyor sürekli meme diye dolaşıyor peşimde. Ama benim sütüm hala var daha önce 2kere bıraktırma çabasına girdim çok kötü oldum aşırı şişti sagim yapmak zorunda kaldım daha fazla şişti koltuk altima kadar şişti nasıl sütü azaltabilirim sizce var mi bunun yöntemi ilaçsız halletmek istiyorum