18 ay zylnda kullandım,emzirmeyi bıraktım.üç aydır da başka doğum kontrol hapına geçtim ama hala adet olmadım.kan da vermiştim hamile değilim.bir yıl önce vajinal muayene yapılmıştı bir sıkıntı yoktu.ama bir yıl içinde birşeyler de değişmiştir tabi.korkuyorum da aslında başına gelen var mı ? Randevu aldım zaten