asel03112025 Merhaba anneler, benim kızım 3 ay 9 günlük 4-5 gün öncesine karar emzik ile uyuttuğum bebeğim şuan ağzına emzik değdiği an çığlık çığlığa ağlıyor asla emziği almıyor emziğimiz Philips avent marka Sizce Bibs marka emzik denemeli miyim?
yoyom asel03112025 benim ki de hiç emzik tutmadı. Avent denedim. Şimdi de bibs damaklı sipariş ettim. Kauçuklar anne memesine en yakın hissi veriyormuş
kikis asel03112025 bence emzikle ilgisi yok benim bebeğimde 3.5 ayında başladı emziği alınca agresifleşti uyutacağımı anlıyordu doktor gelişimsel bir durum çevreyi keşfediyor ve emzikle uyuduğunu anladı reddediyor demişti 4.5 aylıkken düzeldi
kikis asel03112025 isterseniz farklı emzikte deneyin ama bizim süreçimize benzer gibi geldi yine de bir bakın belki emziktir sorun 💜