Merhaba,olaylardan sonra aptamil ve sma kullanmak istemiyorum,hiipp çok gaz yaptı bizde ,kabızlık sorunumuz olduğu için keçi sütlü almak istemiyorum daha çok yaptıklarını söylediler,hangi mama tercih etmeliyim önerileriniz var mı?sma kullanabilir miyiz