nnoktaa merve900_ hafif ve kullanımı rahat. Ben ilk dyson store da denemiştim v15 tetiğe sürekli basmak zorundasınız ve v12’e nazaran daha ağır. Satış danışmanı en iyi modelin v12 olduğunu söylemişti