Merhaba 6 aylık bebeğim var 2 gündür kuru öksürüğü var bugün daha fazla arttı sanki . Burnu akıyor ateşi yok . Halsiz baya kuzum :-/Serum fizyolojikle burnunu temizliyorum . Nebulizatör aldım yeni onuda kullandım 1 defa . Ek gıdaya geçmedik Yeni geçicez anne sütü alıyor . Başka ne yapabilirim???