Merhaba kızlar
Bebeğim ek gıdaya başladığından beri ara ara sürekli kabız oluyor. Zeytinyağı içiriyorum, su içiyor. Asla kabız yapacak yiyecekler vermiyorum. Muz patates gibi. Sık sık kuru kayısı incir armut veriyorum. Ama yine kabız oluyor. Dulco soft vs içerek yapabiliyor. Şuanda tam bir haftadır yapmadı. Bişeyleri yanlış yapıyorum galiba çözüm önerisi olan var mı?