Merhaba sevgili anneler 3 buçuk aylık bebeğimin banyosundan sonra dalin %0 alkol bebek yağı sürüyorum 3 seferdir bebeğimin cildinde pütürcükler olmaya başladı ben bebek yağına bağladım alerji gibi birşey olabilir mi kakası normal resim eklemeye çalışacağım