ulkuakgc ne gibi olumsuz yorumlar var cerazette hakkında 3. Doğumumu yaptım spirali 3 aydan önce takamam dedi doktorum sezaryen olunca kanaman olur dedi o zamana kadar cerazette yazdı 45. Gün başla dedi 38 gün oldu bi yorumlara bakayım dedim de tereddütte kaldım şimdi mecburum da ama spiral takılana kadar 2 ay kullanacağım sadece ne gibi kötü yorumlar var