2 ay 17 gğnlük kızım artık hıc uyumamaya başladı ne gecem ne gündüzğm yok . Tek başıma bakıyorum ailemden cok uzaktayım . Gündüzleri uyutuyorum kollarımda ve uataga oturup zıplar şekilde. Onca emekden sonra yatagına koydugum gibi uyanıyor. Uykularımız gğndğz ya yarım saat ya 1 saat daha fazlası yok . Geceleri guzel uyuyorsu oda bozuldu . Gece boyu saat başı uyanıyor ve sürekli meme istiyor . Artık psikolojım çöktü kendimi çok kötğ hissediyorum . Bu durumu yaşayan yada önerisi olan var mı ?