User 3 yaş çocuğum ateşlendi gece, calpol falan idare ettik, şimdi hastaneye götüreceğim, çalışıyorum bugün raporlu sayılır mıyım, bırakacak kimsem yok, normalde kreşe gidiyor
gizememre User bilgim yok üstte kalsın ama arkadaşlarım çocukları hastalandığın da yıllık izinlerinden alıyor refakatçı izni duymadım hiç
alparslanmomms User bir arkadaşım babası rahatsızlandığında refakat izni kullanıyordu 1 2 hafta kullandı babası hastanede yatıyordu müdürünüze söyleyin refakat izni kullanmak istiyorum deyin zaten uygun olursa verirler
bebiskoveannesi User normal rapor almanız sizin de. Öğretmen arkadaşlarım öyle yapardı. Onun dışında yıllık izinden sayılır. Refakatçi izni oluyo fakat bu gibi durumlarda değil.
Duyulurum User sizin kendinize rapor almanız gerekir. Okula haber verip mazeret izni de alabilirsiniz. Refakatçi izni daha ağır durumlarda alınıyor.
alparslanmomms User dediğim gibi müdürünüze sorun uygun görmezlerse yıllık izin alırsınız yani bu durumda da refakat izni vermeleri gerekiyor bence net olarak şartlarını bilmiyorum ama hasta çocuğu nereye bırakacaksınız
Suklumaga User sıkıntı yapmayın çocuğun hastane girişinden hal edilier siz çocukla ilgilenin müdürümüz’e haber verin gelemeyeceğinizi
Dmt-01 User ben kızım hastanede yatarken yıllık izin kullanmıştım.refakatçi izni öyle birgünlük verilen bişey değil. o izin için heyet raporu gerekiyor ve doktorun bu hastanın bakıma ihtiyacı var tek başına yaşamını sürdüremez diye rapor vermesi grekiyor.malesef bende memurum yaşadığınız çaresizliği o kadar iyi anlıyorum ki.işyerinizde bu izin işiyle kim ilgileniyorsa müdür vs onu arayıp rica ederim.bizim müdür bazen idare ediyor.öğretmen değilim.ya da sağlık ocağına gidip rica edin bir günlük rapor versinler
User Kendi adıma nasıl rapor alacağım, onu da hiç bilmiyorum, şu ana kadar benzer bir durum yaşamadık, annem bakıyordu, bu dönem kreşe başladı, şimdi ne yapacağımı bilmiyorum, aileler şehir dışında çok uzakta
Dmt-01 User acile gidin çocugu götürdüğünüzde szde görünün biraz hasta numarası yapın halsiz davranın öksürün filan sonrada böyle böyle hastayım bir günlük rapor versenizde dinlensem işe gidersem daha kötü olurum diyin belki verirler diyecemde işte bu öğretmen ve polisler rapor konusunda sıkıntılılar malesef.benim eşim polis doktorlar ona da rapor vermiyor.benide öğretmen sandıkları için genelde vermek istemiyorlar tarım bakanlığı diyince veriyolar.