3 gün sonra tam 4 aylık olacağız ama dun geceden beri felaketti asla taniyamadm cocugumu. Gece hiçmi uyumaz bı bebek kucagim dışında yatağa yatmadı ya uyyodu derin uykudaydi birde. Yatağa koyduğum gbi gözünü açıp tepinmeye ağlamaya başladı koca gece ya. Oturarak uyuduysam bu saate kadar ne kadarsa oda öyle uyumusmdur.ne kadar emzirdim emdimi onu bile bilmiyorum hatrlamiyorum çok kötü bir geceydi. Çok yorgun ve uykusuzm…..4 aylık ataği falan mı oluyor bu sizdede oldumu Allahin aşkına ne yapılabilir ya çocuk kucagimda uyudu bütün gece ve ben pert haldeym ,😢