Kızlar merhaba,
Bugün kızım 6. gününde kontrole getirdik doktor sarı dedi. Bende farkındaydım ama doğduğundan beri kıpkırmızı olduğu için az sarı gelmişti bana bol bol emziriyordum ama sanırım yetmemiş kontrolde de kan istendi bakıldı özel Rami hastanesinde değeri 22.8 çıktı (nerdeyse kan değişim sınırı) yatışı istendi yapalımmdedik ama hastanede yer yoktu başkahastsne aradık esenler Medipolde bulduk aradan 2-3 saat geçmiştir maksimum ordaki hastane de 18.9 çıktı. Bu değerler nasıl bu kadar farklı çıkabiliyor doktora sordum labaratuvar farkı olabilir dedi? Kime güveneceğim ben bilmiyorum. Hangi labaratuvar daha güvenli. Kızım bu gece fototerapi alıyor. Çok üzgünüm kıyafetlerini koklayarak süt sağıp götürüyorum ağlamaktan sütüm kesilecek zannediyorum dua edin bana inşallah kızım yarın çıkar hastaneden doktor olumlu konuştu. Minik nunneme doyamadan ayrıldık inşallah son ayrılığımız olur her şey onun iyiliği için inşallah saat sayıyorum ona kavuşmak için. Rabbim Şafi ismiyle şifa versin tüm annelere de sabır