Goktugunannesiseda52 Doğduğundan itibaren kullandığım sağlık ocağının verdiği D3 vitaminini daha vermiyorum çünkü sürekli kabızdı geçmiyodu bir türlü. Kestiğimden beri kabızlığı geçti sizce doğru mu yapıyorum. Yan etkileri olarak kabızlık yazıyodu.
Ikrazumra19 Goktugunannesiseda52 bence doktor kontrolunde bingildak kapanip kapanmadigina bakip ona gore kesin
Selvaelyennn Goktugunannesiseda52 benim oğlumda kullanıyor kabız olmuyor. Biz pedia-d kullanıyoruz onu tavsiye etti doktorumuz. Ve bir yaşına kadar mutlaka kullanıcak hergün dedi.