ikizzler Kızlar 4 ay önce sezeryan doğum yaptım ama doğumdan bir ay sonra dikiş bölgesinde çok fazla koku olmaya başladı doktora gittim dikişlerde bir sorun yok bunu yaşayan var mı aranızda varsa nasıl bir çözüm buldunuz
bsrrrrr ikizzler bende yaşadım aynını o bölgenin nemli kalmasından kaynaklı diye düşünüyorum. Her duş sonrası antiseptik solüsyon sıkıp kuruladım güzelce. Benimki böyle geçti.
bsrrrrr ikizzler yanlış yazmışım antiseptik dezenfektan. Dr um Sezeryan sonrası yaram kapanana kadar kullanmam için vermişti. Ben hala her duş sonrası kurulayıp uyguluyorum.