Arkadaşlar herkese merhaba bu başlık biz kadinlar için çok önemli bir başlık. Bakın meme kanseri ve taklit bir hastalik olan granulmatoz mastit ciddi bir meme hastalığıdir. Çok yakin zamandan beri bu sürecin içinde olan biri olarak söylüyorum. İhmale gelmez ve fazlasiyla ciddi sorunlar doğurabilir. Sizlere sürecimden bahsetmek varsa bu hastaligi geçirenler birbirimize tecrübelerimizi aktaralım rica ediyorum. Yorum yazmayı unutmayın🙏