Merhaba, öncelikle tüm bebişlere ve bebeğime sağlık ve sağlıkla gören gözler diliyorumm 🙏🏻bebişimin gözleri doğduğundan beri gri/ela duruyor. 4,5 aylık oldu ışıkta güneş vurunca falan renklimsi duruyor ama tam net bir şey belli değil. Zeytin / haki yeşil ve kahve karışımı gibi. Ben yeşil gözlüyüm babası kahverengi. Sizce açılıp yeşil/ela olur mu? Göz rengi gittikçe açılan bebiş var mıı?