Molfix klasik mavi paket kullanıyorum son 1 aydır her gece degistiriyorum 2 kez dosdolu oluyor. 4 numara artık olmuyor bel lastiği küçücük ip gibi kalıyor ayağında iz çıkıyor diye 5e geçtim tamam iz yapmadı ama yine tasma oldu. Çocuk sırf bunun yüzünden uyanuyir bağıra bağıra ağlıyor. 74 cm 9 kilo ölçülmüştü ama 1 Ay oldu daha ebe kontrolü zamanı gelmedi. Tahminim 10 kilo geçmiştir yönünde. Biz hep bir üst numaraya son 2 kilo kala geciyorduk sanırım bacakları kalın biraz oğlumun ondan hani hiçbir zaman tam alt sınır üst sınır yakalamadık.