Arkadaşlar biraz uzun anlatacağım okuyup yardımcı olanlara şimdiden çok teşekkür ediyorum çok üzgünüm lütfen fikir verin..
Bebeğim iki ay 24 günlük yaklaşık iki ay önce kanlı kakası vardı çocuk cerrahiye götürdüm iki gün hastenede yatıp tedavi gördük kanlı kaka düzeldi antibiyotiğe başladık ve yaklaşık 20 gün kullandık sonrasında mukuslu ve yeşil kaka olmaya başladı ve sürekli bu şekilde.. başından beri gazlı bir bebekti gaz ilacı ve probiyotik maflor damla kullanıyorum aynı zamanda kakasını yapabilmesi için kantoron yağı ve kulak pamuğu ile poposunu uyarıyorum her günn.
Gelelim mukuslu kakaya hala geçmediği için gastroenteroloji doktoruna götürdüm ve ona mukuslu kakası olduğunu daha önce verdiğim formül mamadan dolayı yüzünün kızardığını dudaklarının şiştiğini anlattım o da bana alerjisinin olduğunu raporlu mama alacağını söyledi. Özel mama raporu başlattı ancak ihtiyacım olduğunda vermemi söyledi.
Şuan kilosu 5.300 sizce mamayı kullanmalı mıyım meme+ mama mı gitmeliyim kilosu sizce normal mi?