benencokanneolmayisevdim Memnun musunuz nasıl oluyor neler yapıyorsunuz eşiniz gecede iken veya öğlen vardiyasındayken
eslem2 benencokanneolmayisevdim gece bizim kötü geçiyor çünkü eşim uyuyor havalarda kötü kızım durmuyor baba diye uyutmuyor onu doğru düzgün öglen dediğiniz 4.12 mi
Deletedmom2987 benencokanneolmayisevdim benim için en sıkıcı vardiya eşimin 4-12 gitmesi. 4ten sonra bana kasvet çöküyor evde. 12-8 çalışınca oğlum öyle rahatsız etmez uyur 2 3 e kadar sonra bişeyler yaparız
minikmisimben Vardiyalı değilde eşim iş geldikçe çalışıyor diyelim şu an evde mesela iş gelince gidip işi bitince gelecek saati belli olmadığı için bazen zor oluyor planlar aksıyor bazen gece hiç gelemiyor