Bebeğim 3ay 29günlük sadece mama kullanıyor sütüm olmadığı için doğduğundan beri aptamil1numara kullanıyorum sma almıştım ama içmedi hep kustu aptamil de ara yağı bulunduğu için zararlı mı emin olamiyorum siz hangi mamayı kullanıyorsunuz memnunsunuz???