sineeemy 36. haftada doğum yaptım 2.700 doğdu 2.300 e düştü kızım solunum sıkıntısı ve ciğerlerine su kaçması sebebiyle yatırıldı 12 gün yoğun bakımda kaldı , iyi olup hastahaneden çıkardık çok şükür şu an kızım 2 ay 12 günlük .. Rabbim kimseye yaşatmasın , elinden geldiğince kendini üzmemeye çalış benim sütüm stresten çok azaldı şu an mama takviyesi yapıyorum mecbur. Rabbim hayırlısıyla yavrunu evine götürmeyi nasip etsin 🙏🏻