anneoldumm3 4 aylıkken bırakmıştım emzirmeyi sütüm azdışuan 7 bucuk aylık bebeğim ama hasta olmaması için tekrar sütümü alsın istiyorum sütümü geri getirebilirmiyim
kksna anneoldumm3 bi emzirme danışmanında görmüştüm sıfırdan bıraktıktan sonra ya da mesildikten sonra geri gelebilir diyordu emzirmeyi bi dene bence tutarsa zaten gelir
annelikyolculugumm anneoldumm3 emzirme danışmanı bu soruya 1 damla varsa devamı gelir demişti. Danışmanlık alabilirsiniz