Kızım 13 aylıkken aşırı inatlaşmaya başladı.Evimize gelen yada bizim biyere gittiğimizde başka çocuğun elinde ne varsa zorla çekip alıyor.Vermeyince ağlıyor.Ona olabildiğince anlatmak istiyorum ama çok küçük olduğu için anlamıyor.Babasıyla sarılmamıza vs izin vermiyor.Herkesi kıskanıyor.Bu kıskançlıktan nasıl kurtulabiliriz kızlar .Akıl verin🥹🥹