Ben çok memnunum dubleksten. Altı kat 2+1 üst katta da 2 oda var. Oğlum 1.5 yaşında merdivenlere plastik kapılardan aldık ve üst kata çıkartmıyoruz onu. Alt katta yaşıyoruz. Özellikle misafir gelince çok rahat oluyor, üst katı misafire veriyoruz ayrı alanları olmuş oluyor.