mrvt866_ Kizlar merhaba oğlum kırk günlük bugün tam kakasını yaparken osururken çok agliyo normal midir bu tedirgin oluyorum elim ayağım karisiyo
ozlemozkan mrvt866_ benim bebeğim de aynı şekilde, gaz sıkıştırıyor çıkarırken de gaz sancısı falan yaşadınız mı hiç belki ordan sizde bilirsiniz yani ben öyle olduğunu düşünüyorum, çıkardı rahatlar diye beklerken bunlar çıkarınca da ağlıyor
karamellokum mrvt866_ gaz çıkarırken de bir bağırsaknhareketi ve ağrısı oluyor o yüzden ağlıyor her beslenme sonrası en az en az 10 dk gaz çıkarmaya uğraşmak gerekiyor. Ben oğlumda öyle yaptım 2-3 dk deneyip çıkmıyor yatır yapmamak lazım. Cidden 10-15 dk uğraşmak gerek en sonunda çıkıyor.
gulecasli Merhaba geçmiş olsun öncelikle. Genelde doktorlar 3.4 aya kadar zor gaz çıkarır ve kabız olma durumu 10 güne kadar normaldir diyor bebeklerden için henüz kasları gelişmediği ve ıkınmayı bilmediklerinden. ama dilerseniz bir doktora gösterin. İçiniz rahat eder