Tugcebb yenianne___ e bebekte büyük ürünler hep geç kargoya veriliyor. Geçmiş zaman hamak almıştım bende günlerce gelmedi. Islak mendil bez alınca 2 günde geliyor 🤦🏻♀️ birde kampanya dönemi olduğu için ekstra gecikiyor
Pamukhanim_ semaaaksoy hayır verilmedi müşteri hizmetlerinide aradım açan yoktu Şimdi ulaştım en geç çarşamba verilecek dediler yoğunluktan dolayı olduğunu söyledi
atlasmomyy_ yenianne___ bizde aynı durumdan muzdaribiz 1 haftadır sipariş verdik hala hazırlanıyor e bebek çok geç gönderiyor maalesef
ikiierkekkannesii atlasmomyy_ valla kuzum ben uğraşmayı sevmiyorum kargo iade falan hic indirim falan bakmıyorum 🫢
HELELEKADIN yenianne___ bende 3 yıl önce bir sipariş vermiştim 15 günü geçmişti aramadıpım numara kalmamıştı kimseye ulaşamamıştım hatta sipariş kargo da görünüyordu ama ortada yoktu 15 gün sonra geldi ben ümidi kesmiştim hatta gelmez diye
gg3848 yenianne___ aynı durumdayım bir hafta oldu sipariş vereli 5 üründen 4 ü kargoya verildi diye mesaj geldi hangi ürünüm gelmiyor onu da bilmiyorum sinir geldi🤦🏼♀️
yenianne___ gg3848 13 geçti daha dün geldi yürüteç sürekli müşteri hizmetlerini aradım yoksa kargoya vermeleri bir ayı bulurdu
PeekaBoo_ minikmisimben baya gecikti kargoya verilmemişti sonra verdik kargoda kaybolmuştur falan dediler en son işte müşteri hizmetleriyle baya kavga etti ertesi gün kargoya verdiler 1 haftaya falan geldi