nurturgut 3 buçuk yıldır spiralle korunuyorum bu ay adet olmam gereken zaman da 3 gün kahverengi lekelenme oldu kesildi hamile miyim bilmiyorum test yapmadım daha bugün 5. Gün başına böyle bir durum gelen oldu mu acaba yazarsanız sevinirim