Daha önce bu öğretmen hakkında post açmıştım. Bana hak verenler de oldu vermeyenlerde oldu. Olabilir tabi herkesin düşüncesi farkli. Konu şuydu, öğretmenimiz derste telefonla oynuyor, makyaj yapıyor, yemek yiyor, yerinden hiç kalkmıyor, ödev kontrollerini görevli öğrenci yapıyor vs. Vs demiştim. Ben şikayete gitmedim daha doğrusu 2. Dönem de gözlemlemeyi düşündüm ama diğer veliler gitmişler hep beraber şikayet etmişler ve öğretmen okuldan uzaklaştırıldı sanırım uyarı falan da almış nasıl oluyor bilmiyorum. Bu hafta yeni bir öğretmen geldi. Sali günü sınıf öğretmenimizle toplantımız vardı toplantıya yeni öğretmen de geldi. Dedi ki çocuklar 1. Döneme dair hiçbir bir şey öğrenmemiş, kitabın kapağını dahi eski öğretmeniniz açmamış, çocuklara soru soruyorum hiçbir şey bilmiyorlar. Öğretmen sadece çocukların başında durup gitmiş bu kadar. Yeni öğretmenimiz çok hırslı. Kitabın başından başlayıp hızlı hızlı sene sonuna kadar kitabı bitiricem dedi. Çok ödev vericem şikayet etmeyin çocuklar anca toparlanır dedi. Çok mutlu oldum gerçekten. Bunu da size niye anlattım. Hepimizin çocuğu var okula gidecekler. Çocuklarımıza kulak verelim aman çocuktur bilememiştir vs. yapmayalım. Çünkü ben anlattığım da yapanlar oldu. Çocuklar birşeylerin ters gittiğini anlayabiliyorlar. O yüzden takip edelim ki böyle olumsuzluklar yaşanmasın ❤️