grbtt Kızım 15 aylık 1 yaşına girdiğinden buna yana iştahı gitti. Çok iştahlı bir bebekti ama asla yemiyor şuan zorla yediriyorum:( aynı durumu yaşayan var mı? Yada çözüm önerisi olan var mı ?