seyma0661 bende prego lotus aldım 3 yıldır kullanıyorum, gerçekten hafif bir araba ama tek elle açılıp kapanmıyor. Bide 15 kilo taşıma kapasitesi var biraz fazla yük olunca dengesi bozluyor arabanın. Arabamı birine vermiştim çok yük yüklemişti ve dengesi bozulmuştu şuan öyle sürüyorum sürüşü de bozuldu. Eğer sadece bebeği ve eşyalarını koyacaksanız kullanışlı ama bebeğiniz büyüdüğü zaman kullanamazsınız. Oğlum şuan 3 yaşında arada bindiriyorum ayakları baya sarkıyor ve araba artık taşımıyor.