Geç uykuya daldığını 4 aylık olana kadar twcrübe ettiğim bebem…. zor uykuya dalacağını bildiğim için kendimi mental olarak hazırlıyorum. zorluk seviyesi hard. işte başlıyoruz youtube beyaz gürültü>reflü yatağı(ben hâla onda sallıyorum)> 2 adet perti çıkmış bacak>1 adet bebe.
Salladıkça düşünüyorsun niye uyumuyo… emdi, altı temiz, sırtı pek, karnı tok, gazı yok, e sosyalleştik oynaştık gülüştük, gözler oyalanmaya başlandı demek uyku geldi eee nerede bu uyku.
sallamanın 20.dakikasında bacaklar ayaklar biraz uyuşuyor artık. ya kerim ya sabır diyorsun dine yöneliyorsun.
o sıra hanımefendi gözlerini ağız beziyle kapatmış sadece burnu açık olacak şekilde kafasını bir sağa sola cevirme suretiyle hareketler yapıyor, emzik düşüyor geri takılıyor, o ara sende bel mel kitleniyor…
ilerleyen dakikalarda salladıkça bebişko uyumadıkça, hatun kişide yarına çıkamam ben ölecem herhalde hissiyatı oluyor… devam diyorsun devam…
minik minikte sallıyorum şu an olduğu gibi, öyle haldur huldur sallarsam ölürüm korkudan sarsıntı geçirecek diye.
uykunun, saatlerin içinden geçiyor minik bebişko tam şu an da olduğu gibi gece uykusuna dalıyorrr
sende insansın iki twit okuyayım yazayım diyorsun, buraya da ayda 1 giriyorum herhalde ilk defa da uzunca bir şey yazıyorum.
Tüm annelere bol sabır diliyorum. Halledeceğiz bir şekil. Öyle yada böyle büyüyecekler. çok şükür hastane köşesinde dermanı olmayan hastalıklarla boğuşmuyoruz sadece zor uyuyan bebişlerimiz var o kadar.
Şu an minik pamuk kızımı kaldırıp ultra sessiz modda beşiğine koyup battaniyeyi kafama çekip direkt bayılacağım bakın uyuyacağım demiyorum bayılacağım. herkese iyi forumlar. XxX🙃