alfabur Ne zaman diş sureci geçirsek burnu akıyor asiri salyası oluyor huzuru yerinde ama dogal olarak ememiyir surekli uyaniyor serum fizyolojikle açmama izin de vermiyor artik baska ne yapabilirim diş sürecini bu şekilde gecirenleriniz var mi
anonimuye alfabur merhaba bzmde aynı şekilde burnu hep tıkanıyor diş döneminde ağlasada burnunu acıyorum çünkü gece çok rahatsız oluyor uyuyamıyor
alfabur Yok mu ya kimse saçma sapan grup başlıklarına tonlarca mesaj yağıyor gerekli olan durumlarda kimse yok