Eşimin artık takipleşmediği veya takip ettiği halde hiiç mesajları olmayan bazı erkek ve kadınların adı vardı ben de şok oldum onların adını aradı diye düşündüm yemin etti aramadığına dair. Ama bazı kişilerde eşimde olduğu gibi olmuş demek ki farklılık olabiliyor. Herkese çok teşekkür ederim cevaplar için. İçim rahatladı çok sağolun