mbabygirlm Son olan olaylardan falan asla eve tavuk almıyorum. Tavuk içeren besinlerde yemek istemiyorum ve de almıyorum. Dışardan yemek mi daha tövbe olsun. Diyeceğim o ki aldığımız tavuklarda bu konuyla alakası var mıdır.
Solocann mbabygirlm hangi olaylar ? Zehirlenme olayları mı ? biz Van’da yaşıyoruz genel de bilindik yerler de alırız hatta günlük aldığımız da oluyor asla dondurulmuş market tavuğu almıyoruz özellikle doğu yerleri hayvancılık konusun da çok garanti yerler ama diğer şehirler de yediğim ne tavuk tavuğa benziyor ne et ete benziyor cidden tatları tuhaf pazar günleri dışarda yeriz çokta sevdiğimiz yerler var :(
zibzib mbabygirlm hangi olaylardan dolayı? Tavuğu çok tüketmeyiz ama bulunduğumuz şehirde tavuklu olan herşey de indirim var sebebini merak etmiştim bende
hamcokelek33 mbabygirlm endüstriyel tavuk çok da lazım bişey değil zaten, oğluma da yedirmeyş düşünmüyorum. Annem kanser hastasıydı onkologu kesinlikle yemeyeceksin market tavuğu demişti. Bildiğiniz bir yerden köy tavuğu bulursanız süper olur
rana0234 Tv haberlerinde skt geçmiş tavukları kasa kasa yıkayıp tarihlerini değiştirip marketlere dağitiyorlarmiş.Maalesef insan sağlığı o kadar değersiz hale gelmiş ki, Allah’a emanetiz hepimiz..😔🤲