elizinannesigeldi Anneler, e bebek internet sayfasından mama sandalyesi sipariş verdim. 9 gün oldu kargoya verilmedi hâlâ . Bu kadar gecikmesi normal mi ? Yarın arayacağım
Marianne elizinannesigeldi benim de kargom bugün geldi. 2 hafta önce sipariş vermiştim. İndirimden kaynaklı yoğunluk var sanırım
feslegenn elizinannesigeldi çok alınan ürünlerde stoktan dolayı yoğunluk var ellerinde olanı gönderiyorlar hemen çok satılanlari bekletiyorlar iki hafta oldu bekliyorum.
denizeylul elizinannesigeldi normalde hızlı geliyor ama geçen mağazadan beşik aldık online sipariş olarak şuan indirilm olduğu için geç gelir dediler
pudu Benimde öyle olmuştu bir kez yatak almıştım ellerinde olmayabiliyor bazen getirtiyorlar öyle kargoya veriliyor ancak
elizinannesigeldi pudu tamamdır canım , teşekkür ederim Bekleyim o zaman , acelem yok ama merak etmiştim
elizinannesigeldi Marianne büyük ihtimalle öyle canım , çok güzel indirim vardı 😊 mağazada çok fark ediyor
Bibliosmia elizinannesigeldi Benimde öyle bir haftadir sipariş verdim halen siparis hazırlanıliyor.Oglumun bezi de kalmadı ya