bebemiz Karyolayı çilekten aldık da yatağı da kızımın vücut gelişimine uygun almak istiyorum ancak 13-15 cm pek bir markada bulamadık. Çilek odasının 13 cm bamboo yatağı var onu kullanan var mı tavsiye eder misiniz
aytenlikadin bebemiz bizde ods takımı aldık bekliyoruz bakalım 1 ay oldu gelmed karyola 2 tane aldık yavrulu bambo yatak hedıye verdiler 19 cm rahattır diye düşünüyorum sonuçta yılların markası çilek oda takımı (varia) modeli beyaz sade bıze de en uygun o geldi
bebemiz Neak karyola mı kullanışlı değil? Ben karyolayı istediğim gibi aldım yatağı ne alacağımı bilmiyorum yatak çilekten bamboo mu almıştınız
Neak nisanbhr Bizim büyüyebilen mobilyaydı şifonyeri herseyi hoş kullanıldı sdce yatağı küçük gibime gelmeye başladı
bebemiz cilginhatun2 marka olarak evet ama yatağını kullanan yorumlara baktım kimisi çok sert kimisi çocuğa uygun değil diyor. Çilekte bamboo var 13cm kullandınız mı
bebemiz aytenlikadin biz de 13 cm bamboo alırız alsak ancak kullanan birilerinin yorumu olsa ona göre karar verecektim kızımın vücut gelişimine uygun almak istiyorum
glz2 nisanbhr ne kadara aldınız acaba biz park yatak kullanıyoruz kendi odamda ve başka odam yok o ölçüde kibar bişey almak istiyorum çünkü kızım yataktan çıkmak için köşelerine çıkmaya çabalıyor tehlikeli olmaya başladı
nisanbhr glz2 https://encrypted-tbn2.gstatic.com/shopping?q=tbn:ANd9GcS3LZR4qbbR6FZlCyH9DPOIwUvRgNrnFhxwfSwxOiTD5kSNBcCv4E1U5alKS0JVV3rPWOWBXEOJndtFrKYGe3xyRocjhEf0 bizimki bundandı ama şu an için bu daha tehlikeli olabilir sizin için. Biz geçen sene almıştık bir de fiyatı tam hatırlamıyorum
nisanbhr yldrm12 evet onlardan var zaten ama üst kısımları tam kapanmadığı için yine problem oluyor :/
yldrm12 nisanbhr bizde montes modeli var. Altında da bir yatak daha var 90×190 çok rahat ve sağlam. Kızımla ikimiz rahatca yatabiliyoruz. Hatta eşimle ikimiz de yan yana uzandık hem yatak taşıdı hem sığdık
yldrm12 nisanbhr oraya kenar koruyucu sünger var ebebekte kauçuk olanlardan koyabilirsiniz. Ben ondan alacağım bu hafta sonu
nisanbhr yldrm12 bize 130 kg sınır olduğu belirtilmişti o yüzden biz hiç eşimle aynı zamanda o yatakta duramadık 😀
bebemiz yldrm12 biz de montes karyolayı aldık dün. İlk olarak alt kademede kullanacağız. Yatağınız bamboo mu çileğin kaç cm memnun musunuz
nisanbhr yldrm12 https://www.babymall.com.tr/fabu-montessori-uyku-seti-indigo benim aldığım uyku seti buydu yeterli gelmedi ama işte