Deletedmom897 Sizler nasıl kutladınız ya da nasıl kutlayacaksınız? Konseptınız var mıydı, susleme yaptınız mı?
metehan04 Deletedmom897 benim de 2 oğlumun doğum günleri arasında 1 hafta var, büyük oğlum 3, küçük oğlum 1 yaş olacak inşalalh, ikisini aynı anda kutlamak istiyorum, bende burada bekleyeyim bana da tavsiye olur ☺️
glz2 Deletedmom897 kız annesiyim ama kızım illa ayıcıklı istiyor erkekler için Tredyolda ayıcıklı balon konseptlerinin altında çok güzel takımlar var yorumlarda da güzel süslemeler var bakabilirsiniz biz de araştırma içindeyiz yorumlar hep erkek bebiş dolu çok güzel hayvanlı iş makinesi olan balon setleri de var
cilekli_soda Deletedmom897 kahve krem tonlarında balonlar birde tulum alacağım o tonda süslemeleri kendim yapacağım biz 2 ayrı kutlama yapacağız pstanın birini hazır sade beyaz yaptırıcam üzerini kendim kamyon arabalarıyla süslemeyi düşünüyorum birçok fikir var internette diğerinide kendim hazır taban alıp yapmayı düşünüyorum bayramda kutlayacağız 10 martta doğdu ama ramazan diye onu
yorgunargindarginmomy 2 yaşı evde kendimiz kutladık. Krem rengi balonların üstüne siyah ufak ufak kurdeleler yapıştırdım ufak bir balon zinciri yaptim balonlarla .Yine siyah goldlu "iyiki doğdun "yazısı ve 2 yaş balonu büyük koydum .Pastayı da evde kendim yaptım kenarlarını büyük boy kardeleler kullanrak süsledim üstüne dr "iki"yazan uzunn pasta bayrağı kullandım bu şekilde bence sade ve şık oldu :)
Deletedmom897 Oglum hayvanları cok sevıyor hayvan temalı bır konsept hazırlayacagım eve kendım ama dusunuyorum suan 💘
Deletedmom897 cilekli_soda ben de simdiden kıyafetını aldım 😂 krem rengi bi tulum aldım h&m den dız altında kalıyor.Dogum gunumuzu kurban bayramından once kutlyacagız.