carkit Hanımlar bebegim 3 ay 15 günlük uyurken bir anda elleriyle yüzünü ovuşturuyor ya emziğini çıkarıyor yada kendini uyandırıyor uykuya dalarken zor uyuyor bu yüzden kundak yapıyorum ama onuda sevmiyor başına gelen oldu mu hiç nasıl atlatırız bu durumu
esranur67 carkit 3 ay 10 günlük kızım. Sizinle aynı durumu yaşıyorum şuan kucağımda kundaklı ama emziği dalga geçer gibi atıyor 🤣🤣
elizinannesigeldi carkit 4 ay 10 günlüğüz , 2 haftadır kundaksız yatırıyorum . Perişan oldum , sabaha kadar ayaktayız Ateşlenmişti bırakayım dedim , gecen geri yapayım dedim dayanamadım . Bu sefer de sağına dönmeye başladı . Yani uykular nanay , ne zaman alışır acaba
babylinda02 Benim kızım da 5 ay 9 günlük emzik düştüğü an uyanıyor ya da kendi kendine çıkarıyor bu emzikle ne dertleri var anlamadım😂