onemore Kızlar oğlum 29 aylık sabahtan beri ateşi 37-38 arası gidip geliyor gündüz iyiydi ama akşama doğru çok halsizleşti, midesi bulanıyor gibi birkaç kez öğürür gibi yaptı. akşam 11 den önce uyumayan bebeğim 9 da uyudu. Uyumadan önce calpol verdim. Oğlumla tek yaşıyoruz o yüzden çok tedirginim. Normal midir böyle öğürmesi halsizleşip uyuması
Usnac1995 onemore Normal canım korkma. Enfeksiyon olunca vücutta, böyle oluyorlar. Hatta biz bile bitkin oluyoruz, çocuklar ne yapsın🥲 Ateşini kontol et yarında olursa götür bence. Bu ara domuz gribi çok var, ilacınj alırsın hemen geçer .
onemore Aklimideliricem evet çok salgın varmış inşallah ilerlemez böyle halsiz görmemiştim hiç o yüzden biraz korktum
alp3413 Ateşini takip et canım kendi deneyimim gerçekten ateşte bol su içirmek çocuğu daha çabuk toparlıyor
Aklimideliricem onemore yaa öyle oluyo yerinde durmayan çocuklarım koyduğum yerde uyuyordu 3-4 gün çektik bizde 🥺
alp3413 onemore ateşini takip ederim ben genelde uyandırmam ama o rahatsız olupta uyanır gibi olursa icirirsiniz ayakta olduğu süreçte te hep su veririm
alp3413 onemore Allah yardımcınız olsun şifalar diliyorum birde bu dönemde kivi iyi C vitamini yiyebildigi zmanlarda verin ,
2_oglanannesi onemore evet öyle oluyor. Aslında infulenza ise ilacına erken başlayın hafif geçer diyorlar. Ama bilmiyorum ben öyle gözlemlemedim. Yinede siz ilaca başlayın öyle ise bi an önce götüründe
alp3413 onemore benimkide influenza geci digi de çok kusması olmuştu siz yarın bı hastaneye götürün içiniz rahat eder hem biz o süreçte ilaç kullanmıştık
onemore 2_oglanannesi bugün götürdüm baktım 3. Gün ateş hala var bi ara 39 a çıktı. İnfluenza ve enfeksiyon negatif çıktı soğuk algınlığı ilacı verdi doktor geçmezse 2 gün sonra tekrar getirin dedi